Biovitalis
Košarica je prazna.
 x 

Košarica je prazna.

Dostava i reklamacije

Dostava

Dostava naručene robe se vrši putem dostavne službe (Overseas Express). Cijena dostave ovisi o vrijednosti naručene robe: za vrijednost robe do 300,00 kuna troškove dostave snosi kupac, a za narudžbu vrijednosti iznad 301,00 kn troškove dostave na području RH snosi BIOVITALIS d.o.o.. Korisnik će putem email poruke od strane dostavne službe biti obaviješten o terminu dostave naručene robe i njegova je odgovornost preuzeti paket u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba (Overseas Express).

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah realizirane, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 72 sata, odnosno 3 radna dana. Za narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanima i praznicima slanje pošiljke će biti organizirano prvi sljedeći radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 72 sata.

Ukoliko zbog nekog razloga nismo u mogućnosti izvršiti isporuku naručene robe, obavijestit ćemo vas putem e-maila i/ili telefonski.

Ukoliko paket ne stigne u roku od 4 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam poslali potvrdu o slanju s kojom u Vašem lokalnom Overseas Express uredu možete provjeriti status pošiljke.

Ukoliko ne preuzmete paket u određenom vremenskom periodu, zadržavamo pravo da naplatimo troškove povrata paketa i troškove ponovnog slanja paketa na željenu adresu.

Više o rokovima dostave paketa na otoke molimo Vas da pogledate na www.overseas.hr

Reklamacije dostavljenih proizvoda

Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni su neoštećeni u ispravnom stanju. Svi su proizvodi upakirani u transportne kutije u njihovoj originalnoj ambalaži kako bi do odredišta stigli neoštećeni.

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:

isporučena roba koju nije naručio,

isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja, i/ili

isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

Kupac ima pravo vratiti pogrešno isporučene artikle, oštećene artikle i artikle kojima je istekao rok trajanja. Prodavatelj će odobriti povrat robe nakon međusobnog dogovora (telefonom ili e-mailom), uz instrukcije za povrat te će korisniku poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.

Kupac nema pravo bez dodatnih troškova vratiti artikle za koje je iz bilo kojeg razloga zaključio da mu ne trebaju ili ne odgovaraju – sve troškove takve zamjene snosi kupac (vidjeti: pravo na raskid ugovora).

Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni.

Rok za sve reklamacije iznosi 15 dana od primitka robe. Reklamacije se primaju na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Kako bismo bili u mogućnosti priznati reklamaciju, proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio. Ne vršimo povrat novaca, već isključivo zamjenu artikla za isti ili neki drugi iste vrijednosti iz našeg asortimana.

U našem poslovanju podržavaju nas

  • Minpo
  • Hamag Bicro
  • Konkurentna_Hrvatska
  • Fondovi
  • European Bank

Biovitalis podržava rad sljedećih organizacija

  • BK Stadium
  • Društvo inovatora
  • BBK Asi
  • HZ